cs
  • cs
  • en
Recenzovaný vědecký časopis ACTA STING
  • Úvod
  • Pokyny pro autory
  • Archiv čísel ACTA STING
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
    • 2013
    • 2012
  • Redakční rada
  • Kontakt
Více
Menu

Jednotlivé články 2024/04

NOVÉ FORMY A NÁSTROJE MARKETINGOVEJ KOMUNIKÁCIE A ICH VPLYV NA NÁKUPNÉ SPRÁVANIE SPOTREBITEĽOV - Marián Děd & Peter Červinka
BEHAVIORÁLNÍ PROFILOVÁNÍ KOMERČNÍHO KULTU – OBCHODNÍ MODEL - Karel Lehmert
Zpět na archiv
Zpět na číslo 2024 ->
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní Licence. 
© 2022 Vysoká škola Sting, o.p.s. All rights reserved. 
Cookies
Jazyky
  • Čeština
  • English
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.